BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 29 April 2009

SyuRga cinTa


..................

tajuk cm islamik je bunyinye kan...u all tau x apa dia tu...ala...ni tajuk citer sbnrnya yg akan kuar wayang 21 mei ni...heroin dia heliza af yg cute tu....aku ada tgk dia nye making off ari tu...nmpk cm best je...trasa gk nk pi tgk...tp x kn citer jiwang nk pi tgk ngn laki kot...nati org ckp aku gay lak...hahah...nk ajak bdk tu jauh ngt nun jauh di semenanjung...wah...rindu kamu ngt....

tp apa pn akn ku tgk gk citer ni sbb aku rasa citer ni ada persamaan gk ngn diri ku ini...ye la...kalu nk kire aku cm hero dlm citer tu gk si Awal tula..poyo je..(bkn bab encem k) ...kisah dia si Awal tu bdk bandar,jnis sosial hbs la...life dia kl style la kn.. clubing,pompuan,minum,player...wah...lbh kurang aku dulu tul...tp last2 dia jatuh hati kat sorg awex yg baik,sopan santun,islamik hbs la, lakonan heliza...sama cm aku skrg gk dh t'paut pd sorg awex ni cute,baik,islamik,sopan santun....emmm....

so pd cik munirah....i harap u leh trima i seadanya...nati u kne tgk citer ni k....






0 comments: